EasyEtiket heeft voor u een control panel ontwikkeld zodat u met leveranciers, klanten en/of diverse winkels gegevens kunt uitwisselen. U kunt denken aan de volgende praktijkvoorbeelden:
U heeft meerdere winkellocaties waarmee u uw grondstof- of recept gegevens wilt delen. U wilt uw grondstof-informatie automatisch ontvangen van uw leverancier. U bent leverancier van voedinsmiddelen en u wilt uw grondstof-informatie automatisch delen met klanten. U bent cateraar en werkt met meerdere vestigingen waarmee u grondstofgegevens wilt uitwisselen. Etc.
In het controlpanel heeft u de mogelijkheid om de grondstoffen en recepten te delen met andere. U kunt hierbij zelf aangeven met welke klant u de grondstof en/of receptinformatie wilt delen en hoe u deze wilt delen. Wilt u bijvoorbeeld uw eigen gemaakte recept delen als grondstofspecificatie met een klant? Of met een collega? Dat is eenvoudig mogelijk via het controlpanel.
Hierbij kunt u tevens aangeven op welke manier u de gegevens wilt delen. Mag uw relatie de gegevens enkel lezen? Dan kan deze relatie uw specificatie enkel inzien bij afdrukken. Of wilt u dat uw relatie uw recept kan gebruiken in een recept? Ook dat is mogelijk, uw relatie kan de grondstof dan niet aanpassen, maar uiteraard wel gebruiken. Aanpassingen welke u later toevoegt in uw recept worden automatisch bij uw relatie gewijzigd, zo zijn uw uitwerkingen, maar ook die van uw klant altijd up to date.
Daarnaast kunt u met het control panel uw specificaties beheren. Bijvoorbeeld het verwijderen van alle grondstoffen van 1 bepaalde leverancier/fabrikant. Of bijvoorbeeld het wijzigen van alle recepten van een categorie, denk aan gebak, vleeswaren, brood, etc. Dit kan eenvoudig met de functies in het controlpanel. U blijft in control door gebruik te maken van het controlpanel.
Binnen EasyEtiket heeft u meerdere abonnementsvormen. U kunt hierbij kiezen voor een PRO Gebruiker. Bent u een PRO gebruiker, dan beschikt u binnen het Controlpanel ook nog over de optie accounts.
U bent een PRO gebruiker wanneer u beschikt over meerdere vestigingen en voor al deze vestigingen EasyEtiket heeft afgenomen. U kunt dan tussen uw vestigingen recepten en grondstoffen uitwisselen op de wijze welke voor u belangrijk is. Wanneer u op accounts heeft geklikt kunt u zelf uw nevenvestigingen aanmaken.