Nieuwe klanten aantrekken?

Door Ad F.L. Cleijsen in Blogs, gepost op 12 December 2018
Voor elke ondernemer blijft het een uitdaging om nieuwe klanten aan te trekken.
 
Flitsende folders, knallende presentaties en websites volgen. Maar een andere werkwijze kan ook. De klant wenst geïnformeerd te worden. Op juiste wijze over zaken die hem aangaan. De krentenbollen van/voor leuk, maar is dat waar men op zit te wachten.
 
Vanuit onze zijde ervaren wij dat bij de relaties die hun klant op zorgvuldige wijze informeren met allergenen, met de voedingswaarden er waardering komt vanaf de klantzijde. Deze ziet aan de uitwerking dat u zich echt heeft moeten inspannen om dit ‘voor elkaar te krijgen’, zogezegd. De klant heeft daar wat aan, erkent het nut. Wat brengt dat nu op? Worden de aankopen meer? Op het moment zelf geloven wij niet dat dit het geval zal zijn. Wel dat de klant juist naar u toekomt, hij/zij komt terug – de herhalingsaankopen. Praat rond over dit feit. Kortom u creëert een positief rondpratende klant. Een ieder is het er over eens dat daar geen folder tegenop kan, toch? 
 
Ad F.L. Cleijsen

Kwaliteitsmanager | Auditor | Procesmanager | ondersteuning bij certificering | bij etikettering en allergenenmanagement

Deel deze blog: